Insights Discovery

Het doel van Insights Discovery is om mensen de middelen aan te reiken teneinde hun communicatieve vaardigheden en relaties te verbeteren. De kleurentaal van Insights Discovery is makkelijk te begrijpen en te onthouden. We verwerven zelfzinzicht enerzijds en begrijpen beter de voorkeuren van anderen anderzijds.

Het resulteert dat we efficiënter en effectiever omgaan en communiceren met anderen, rekening houdende met zowel ons eigen profiel als de voorkeuren van de anderen.

Doelgroep: iedereen die vaak communiceert en omgaat met mensen

  • Hoe communiceer ik best met mijn medewerkers, klanten, zakenpartners, enz…?
  • Hoe haal ik het maximum uit mijn team, rekening houdende met hun Insights Discovery profielen?
  • Hoe kan ik mijn tegenovergesteld type beter “bereiken”?
  • Wat motiveert mijn medewerkers?
  • Hoe pas ik de principes van Insights Discovery elke dag in de praktijk toe?

Deze en nog veel meer vragen worden beantwoord in het programma Insights Discovery.

O.a. volgende thema’s komen aan bod:

  • Belang van percepties
  • De Jungiaanse voorkeuren
  • Van 4 hoofdkleuren naar 72 types
  • De 8 primaire Insightstypes
  • Voorkeuren herkennen in de praktijk
  • Hoe snel “connectie” maken met iemand
  • Omgaan met elkaar met wederzijds respect